Bewertungen von FEBO Purmerend

Neue Beurteilungen

4.0
J
16 MĂ€rz 2023
Raymond
13 MĂ€rz 2023

Netjes op tijd bezorgd 👍 bezorger was netjes👍

Jolanda
12 MĂ€rz 2023

Patat waren ze vergeten te leveren. Ik had een broodje burger saté besteld. Maar satésaus moest je zoeken en er bleken 2 hele kleine schijfjes augurk op te zitten. Het broodje was droog en oud. Ik denk niet dat ik nog een keer bestel hier

Sverre
10 MĂ€rz 2023

Moest erg lang wachten en er was amper parkeergelegenheid.

Loes
8 MĂ€rz 2023
Jacq
4 MĂ€rz 2023

Besteld berenhap met satésaus 2x maar zonder satésaus gekregen wel voor betaald

Danny
26 Februar 2023

Erg duur, verder was het eten wel goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

G
25 Februar 2023
Jeffrey van Velzen
22 Februar 2023

Kroket en kaassoufle waren geplet. ijsco's stroopwafel waren zuur dus weg gegooid. Heb jullie geprobeerd te bellen van 19:45 tot 20:00 maar jullie zijn telefonisch niet bereikbaar. Vind dit erg slecht en hoop dat jullie hier iets aan gaan doen. Ik begin langzaam aan vertrouwen te verliezen in de febo!!

Marjan
17 Februar 2023

Vanaf bestelling tot bezorging keurig kunnen volgen. Kwaliteit was prima. Helaas zat alleen de bestelde satesaus en fritessaus niet bij de friet.

Tim
13 Februar 2023

Eten was lauw (febo zegt dat alles warm bezorgd word) eten was voor de rest goed.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bep
7 Februar 2023

Bestelling was op tijd en lekker en nog fijn warm. Goed verzorgd.

Angelo
2 Februar 2023

Koud en saté saus was zoutig.

S. de Boer
29 Januar 2023

Ik heb het eten om 12.45u besteld. Ik kreeg een email na mijn bestelling dat de verwachting was dat het eten om 13.45u bezorgd zou worden. Om 13.30u kreeg ik een email met dat de bezorger onderweg was. Toen om +/- 13.45u de bezorger op de fiets hier was (op tijd dus), konden we gaan eten. Helaas waren zowel de grillburger als snacks niet warm meer, maar koud. Dit ben ik niet gewend van de Febo.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob Van Zeventer
26 Januar 2023

Bestelling niet compleet en de grillburger die er wel bij zat was ook de verkeerde

jan kragt
26 Januar 2023

Gewoon perfect echt een aanrader

Jeffrey van Velzen
19 Januar 2023

De bezorging was een ruim een half uur later dan aangegeven was en ik probeerde jullie te bellen om te vragen hoe het zat maar er werd elke keer dat ik belde na 2 seconden de verbinding verbroken, ik vind dit niet kunnen. Stel nou dat er wat mis was geweest met mijn bestelling wat had ik dan moeten doen?

Lida Knevel
14 Januar 2023
Sheramise
9 Januar 2023

Over het algemeen prima. Maar milkshake was heeeeeel zoet en hierdoor niet lekker.

Mavis
7 Januar 2023

Bezorging ruim op tijd en nog lekker warm. Lieve attente bezorger. Kip was erg droog gebakken en heel weinig smaak aan. Best jammer !

Ingrid van Scheppingen
6 Januar 2023

Ze hadden iets vergeten te leveren Ik had gebeld en ik werd heel goed geholpen ze hadden het opnieuw gebracht en we kregen een ijsje voor het ongemak wat helemaal niet had gehoeven het kan altijd een keer gebeuren Evengoed heel aardig

Ruben Prins
6 Januar 2023

Snel bezorgd en eten nog warm! Ga hier zeker vaker halen
 bezorgd door Youri

P.Dering
30 Dezember 2022
r
22 Dezember 2022
Nan
22 Dezember 2022

Keurig optijd bezorgd! Hij heeft netjes gebeld,want ik had het verkeerde huisnummer opgegeven bij een vriendin thuis!!

M
19 Dezember 2022

Bij bestellen was het niet duidelijk hoe lang het zou duren voor het eerst geldig bezorgd zou worden. Als ik had geweten dat we 2 uur moesten wachten, had ik niet besteld. Dit weerhoudt me om nog een keer te bestellen. Het werk 3 kwartier later bezorgd dan de tijd die was afgegeven.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Van haren
18 Dezember 2022

2 uur moeten wachten..slappe patat en niet erg warm

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rilana
18 Dezember 2022

Vriendelijke bezorger niks op aan te merken. Had besteld en kreeg melding rond 18.35 wordt het bezorgt. Om 18.44 krijg ik mail dat de bestelling onderweg was. Om 19.10 werd het pas een keer bezorgt. Het eten was koud. Ook waren mijn kroketten geplet of open gesprongen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paula Soetekouw
18 Dezember 2022

Goede services

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Juud
8 Dezember 2022

Vriendelijke bezorger

Lois
8 Dezember 2022

Noah heeft prima bezorgd, snelle levering en eten was goed.

Jeroen
8 Dezember 2022

Top

Ricky
7 Dezember 2022

Alles goed warm, snelle bezorging en vriendelijke bezorger

Michel
7 Dezember 2022
M. Bouwes
5 Dezember 2022

Wederom de bestelling niet compleet. Werd nog wel nabezorgd maar toen was de patat al bijna op. Patat was aan de lauwe kant. Bij de kroketten geen mosterd aanwezig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Thea Vissee
4 Dezember 2022

Goede kwaliteit kip,en broodje hamburger. Patat was iets zacht. Maar goed te eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

De Jong
26 November 2022

VĂ©Ă©l te weinig saus bij de frikadellen speciaal. Bezorgtijd indicatie zat er 40 minuten naast. Ik had liever voor het definitief bestellen geweten dat het zo druk was, dan had ik wat anders geregeld.

Tim
25 November 2022

Ik plaats een bestelling om deze af te kunnen halen, zo kan ik tijd besparen omdat ik in een winkel werk (koopavond). Toen ik op tijd aankwam in de winkel moest ik 5 minuten wachten tot ik werd geholpen (er was 1 klant voor mij), vervolgens kom ik bij de balie en blijkt dat ze nog aan mijn bestelling moeten beginnen. Ze pakt het bonnetje en gaat aan de gang. Zo ben ik nog 15 minuten bezig terwijl ik dacht binnen 2 minuten de winkel weer te kunnen verlaten. Daarnaast was het eten ook niet geheel naar wens, maar dat ligt waarschijnlijk aan mijn smaak.

Fran
21 November 2022

Het was bij ophalen niet helemaal duidelijk hoe dit werkte. Misschien handig om in het bestelproces te melden.

T
19 November 2022

Me hamburger leek wel of hij een week heeft gelegen het sla wat er ĂŒberhaupt nog tussen zat was verkleurt. Me bami schijf was heel zacht en viel uit elkaar en me patat was slap. Had me bestelling ook 18:00 gezet maar kwam iets voor 18:30.

Esmee
11 November 2022

Vriendelijke meiden lekkere kip

R.Franke
10 November 2022

Om jullie nog een kans te geven hebben we voor de 2x besteld bij de Febo. Maar helaas jullie zijn weer niet geslaagd. Ten eerste, het eten komt veel te lauw/koud bij de klant aan, dit komt omdat het niet goed verpakt en warm gehouden wordt, zit niet in warmhoud zakken cq boxen. Ten tweede, weer de bestelling niet compleet gekregen dus weer erachter aan moeten bellen, en de saus was zeker op bij de fricandel speciaal? Hoop dat het hoofdkantoor dit niet leest want jullie zijn wat dat betreft een schande voor de merknaam FEBO. Als uitbater van deze zaak moet je, je schamen om dit te verkopen aan je klanten. En dat jullie de brommers binnen in het bedrijf stallen is helemaal NOT DONE, je verkoopt daar etenswaren en is brandgevaarlijk. Maar ik ben klaar als klant van jullie.

Tim
7 November 2022

Eten was wat aan de lauwe kant bij bezorging helaas een kalfs kroket gekregen ipv de bestelde sate kroket bezorging was prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jo koning
30 Oktober 2022

na de bestelling geplaats te hebben krijg we de mail dat het een uur gaat duren na 1.30 gewacht komt de bestelling aan . bon zat niet op de tas, bij het uitpakken zit de bon in de tas blijkt dat de hele maaltijd door elkaar gesmeten is {hier heb ik foto's van} burgers plat gedrukt meer sausen op de doos dan op de burgers de bami schijf compleet uit elkaar geperst eten was al koud en moest opgewarmd worden slappe patat, 2 bakjes patat waren maar half gevuld. echt dit is de laatste keer dat we hier nog iets gaan bestellen en dit plaats ik met foto's op alle klachten sites die ik kan vinden of je niet genoeg betaald voor deze {snelle} hap.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sjakie
30 Oktober 2022
Angelique
30 Oktober 2022
Frank
22 Oktober 2022

Voorlopig de laatste keer geweest. Had bestelling geplaatst om 19 uur geen mail geen telefoontje gehad. Toch maar even gebeld of het goed gegaan was. Nee niks binnengekomen wel geld afgeschreven, toch vreemd, kreeg de tekst aan ons ligt het niet, uw telefoon is niet goed denk ik.? Moest maandag maar naar hoofdkantoor bellen. Kwart voor negen word er gebeld staan ze met mijn bestelling voor de deur. Had inmiddels al is anders gegeten. Beetje jammer FEBO ben ik niet gewend van jullie.

Luna
17 Oktober 2022

Hadden een rundvlees kroket besteld en kregen kalfsvlees, en kregen burger met saus terwijl we zonder hadden besteld!

Jacbakker
15 Oktober 2022

Het eten was prima, wat opviel was kleiner broodje en hamburger, op zich niet erg, maar dan ook flink duurder. Vind ik dubbelop.

Marion
11 Oktober 2022

Ik miste mijn mayonaise

Richard
10 Oktober 2022

kroketten en broodjes waren heerlijk. De kip was niet zo lekker, erg vet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

M.
3 Oktober 2022

Zeer teleurstellend deze keer. Snacks waren niet goed gebakken. Met name kroketten waren een ramp; helemaal taai/smaakte oud. De burgers leken daarentegen weer verbrand. Mijn zoon vond alles zo vies smaken dat hij amper wat at. Nu kon ik alsnog gaan koken! Zonde!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marja
1 Oktober 2022

helaas was mijn bestelling 20 minuten te laat terwijl ik een bericht kreeg om 17.46 dat het onderweg was en hij werd bezorgd om 18.05 dus het eten was lauw.

CT
1 Oktober 2022

Het eten was weer lekker en goed warm. Alleen jammer dat de bestelling ruim een half uur later werd bezorgd onze 2 kinderen aten daardoor erg laat en hadden mega honger. Het valt ons ook de laatste paar keer op dat het fritessaus bakje maar tot de helft is gevuld, erg jammer en dit zou ik graag de volgende keer voller zien aangezien je er toch €1,30 voor betaald er niet eens 1 portie patat van kan eten. Het shoarmasaus bakje zit namelijk wel altijd vol.

Jaja
26 September 2022

Prima. Doe ik nog een keer

CT
24 September 2022

Op tijd en warm bezorgd.

Vincent Brusche
23 September 2022

Kroketten waren plat gedrukt en en de patat lag uit de verpakking kipburger was half plat.

Johan van dam
22 September 2022

Bezorging was snel en het eten was heet perfect

Mike
20 September 2022

De Bucket patat was weer koud en dat terwijl we op 5 Min fietsen van de FEBO wonen

Richard
19 September 2022

Het was koud

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ton Van Achthoven
16 September 2022

Het bestelde was op de afgesproken tijd afgeleverd, patat was warm en de kalfskroketten waren weer uitstekend.

john vh einde
15 September 2022

Kwaliteit is goed.Alleen zijn de prijzen behoorlijk hoog voor het gebodene.

Vermolen
10 September 2022

Het eten kwam koud aan

Carla kragt
3 September 2022

Eten was heerlijk en goed op temperatuur en goede bezorging en ook vlot

Devi
27 August 2022

Heel tevreden. Er was iets niet geleverd. Dat was jammer maar nadat wij gebeld hadden met febo kwam de nalevering snel.

Sevil
25 August 2022

Patat was iets doorgebakken en te zout helaas verder was alles super warm en vers bezorgd.

Sandra
20 August 2022

Eten goed bezorging goed

Hj de vries
12 August 2022

1 ding patat zonder zout dan ook graag zonder zoit

Jan kragt
12 August 2022

Complimenten eten warm en snel en vriendelijk geleverd. Gewoon Top.

Van Vliet
11 August 2022

Alles goed warm, bezorging 1 uur.

Martin Ott
5 August 2022
Van Achthoven
4 August 2022

De kwaliteit was uitstekend de smaak was goed. En gemakkelijk als je een drukke dag achter de rug hebt.

J. Lankamp
27 Juli 2022

Voor het eerst besteld via de app. Hadden niet verwacht dat het eten nog warm genoeg aankwam, maar hebben heerlijk gesnackt.

Hans
22 Juli 2022

Erg vriendelijke bezorger die ervoor zorgde dat de patat nog goed warm was.

Daan
19 Juli 2022

75 minuten na de bestelling werd ik gebeld met de mededeling dat 2 van de 4 producten op waren. Ik wilde mijn bestelling dus annuleren, na de mededeling "dat moet je bij thuisbezorgd doen", werd de telefoon opgehangen. Had niet bij thuisbezorgd besteld, dus teruggebeld. Er werd gezegd dat ik teruggebeld zou worden voor terugbetaling omdat het te druk was op dat moment, echter niks meer gehoord. Jammer, want normaal goede ervaring met de bezorgservice.

Rick
19 Juli 2022

Had 2 saté kroketten maar die waren lauw en stuk beetje jammer had er zo trek in

Ryan
17 Juli 2022

Bezorging was optijd en het eten lekker.. wel jammer dat we iets van de bestelling miste .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angela Koenen-Breve
13 Juli 2022

Wel twee kroketten geleverd ipv 1 maar niet de bestelde rundvlees helaas....

Ron
9 Juli 2022

Bezorging duurde een uur, wij wonen 5 minuten fietsen. De bestelde milkshake zat er niet bij, alleen het rietje. Volgende keer maar weer afhalen.

Claudia
7 Juli 2022

Eten was prima en heet genoeg. Bezorger deed echter eerst een aantal toeteren voordat hij afstapte en aanbelden. Zeer onbeschoft.

Angelique
2 Juli 2022
Pauline
1 Juli 2022

Bezorging top. Maar frikadel speciaal zag er niet uit. Bovenop wat mayonaise uitjes en drupje curry gekwakt. Voor 3,50 verwacht ik op z'n minst wat aandacht en kwaliteit

Dolman
24 Juni 2022

Bezorging op tijd door erg vriendelijke jongeman. Product zoalsverwacht van Febo. TOP.

Björn
19 Juni 2022

Supersnel en goed!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

ALJ
18 Juni 2022
M Dolleman
12 Juni 2022

Patat was te zout, frikadel was niet lekker aparte smaak, bezorging was wel snel en ruim binnen de aangekondigde tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

SH
12 Juni 2022

Bestelling was niet helemaal oké. Frikandel speciaal ipv berenhap ontvangen


Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Saloua
12 Juni 2022

Eten was koud patat mega zout nou ik bestel niet meer hoor heb het een paar keer de kans gegeven maar dit is toch echt het toppunt

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Bep
10 Juni 2022

Het was een hele snelle bezorging. Aardige en vriendelijke man. Ook het eten was goed prima en goed verpakt.

Maria
9 Juni 2022
Linda
8 Juni 2022
Larissa
5 Juni 2022

Helaas was onze bestelling niet compleet. Nagebeld en er zou opnieuw bezorgd worden. Na 3 kwartier gebeld waar het bleef. Ja er was maar 1 bezorger, dus heb weer ruim een uur moeten wachten op mijn bestelling. En als klap op de vuurpijl was de bestelling weer niet goed.... ik bestel niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
5 Juni 2022

Altijd goed,snel,netjes verpakt

Rob
31 Mai 2022

Patat was minder warm. Bezorging top

Johan Lasschuit
26 Mai 2022
Sonja
25 Mai 2022

Kwaliteit heel slecht! Friet was echt megazout! Bijna niet te eten. Bestelling was ook behoorlijk aan de prijs, trouwens, voor slappe zoute friet en wat extra’s.

J Knijn
19 Mai 2022

voor de 2e keer gehad dat er geen saus bij de bestelling geleverd was dat is jammer

Zijdenbos
19 Mai 2022
IldikĂł
13 Mai 2022
Jacq
6 Mai 2022

Top

cor
2 Mai 2022

niet echt warm en de prijs is echt buiten spoorig hoor dit doen we dus niet meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Loekie
29 April 2022

Wij zijn niet tevreden. De verpakking waarin het geleverd wordt is waardeloos, het eten was niet meer warm. Het was beter geweest om ander verpakkingsmateriaal te gebruiken die het eten wel warm houd. Jammer.

Fam Park
25 April 2022

Ook deze keer weer prima bezorgt door NOAH, netjes en vriendelijk zoals elke keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Zirschky
23 April 2022

Bestelling kwam 20 minuten later dan dat was aangegeven in de e-mail. Het eten werd pas 70 minuten na het bestellen bezorgd. Voor een paar snacks en wat patat vind ik dit veel te lang. Tevens hadden we ijs besteld en dit was vergeten. De bezorger zou terugkomen om dit te brengen maar een uur later was er nog niets. Na een belletje werd dit opgelost, maar wel vervelend.

Dina
23 April 2022

Ik vind een patatje steeds minder worden. Laatst besteld en een half bakje waarvan 1 patat en Vandaag hebben wij 2 van 3.30 de helft van het doosje gekregen. Dat is wel erg duur! Ik mis gwn echt de helft van het doosje patat. Waarom is dat? Verder altijd lekker maar dit is erg jammer

Joyce
23 April 2022

Snelle levering en alles was nog goed warm

Peet
22 April 2022

Snelle levering aardige bezorger!!

Nick
18 April 2022

De kroketburger met mosterdsaus had geen saus, voor de rest was alles 5/5. Snelle bezorging, top.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
17 April 2022

Snel en netjes bezorgd .Lekker warm en smakelijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ankie
13 April 2022

Noa heeft het prima bezorgd!

Frank
12 April 2022

De patat was niet te vreten zo zout, niet eetbaar zelfs ne het proberen om het zout eraf te halen nog steeds veel te zout. De rest was gewoon goed, zoals het hoort.

Ontijt
10 April 2022

Vond het portie patat heel klein voor middel maatje en ook veel te duur

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kevin
10 April 2022

17 15 besteld eerste instantie zou er 18 20 bezorg worden echter 18 40 was er nog niks. Zelf gebeld en zei de mnr 10 min is hij er. Inderdaad 10 min later was hij er maar dat was een half uur later als de app. Ruim ander half uur gewacht voor een paar patatjes en frikadellen. Volgende x dus gewoon naar de snackbar op de hoek

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique
10 April 2022
Hulst
5 April 2022

Snel gebracht goed warm

Jessica
1 April 2022

Keurig op gewenste tijd en heerlijk warm! Op een moment dat patat avond niet lekker uitkomt qua tijd, ben ik heel blij met FEBO

Mary
31 MĂ€rz 2022
Vd werf
31 MĂ€rz 2022

Duur!

Kok
28 MĂ€rz 2022

Bezorger Noah informeerde netjes of ik met mijn noten allergie wel pindasaus kon eten. Heel attent!

Martin Ott
28 MĂ€rz 2022

Controleer voortaan wat je bezorgen moet er ontbreekt altijd wel wat ook handig voor de bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Lise
26 MĂ€rz 2022

Super snelle bezorging! En alles was goed ingepakt en netjes afgeleverd!!

R
23 MĂ€rz 2022

Noah heeft het keurig bezorgd zoals wel vaker

Jaap schermer
23 MĂ€rz 2022

Eten warm en snel bezorgd

van altena
22 MĂ€rz 2022

lekker eten en goed verpakt

Anneke Willemsen
18 MĂ€rz 2022

We hebben er weer van genoten. Bedankt!!!

Fam park
17 MĂ€rz 2022

Weer prima geregeld...kijken op feboapp, bestellen en het wordt weer op tijd bezorgt Dit maal door jalil die het correct , snel en nog heerlijk warm bezorgt. Complimenten weer voor dit team.

langeveld
17 MĂ€rz 2022

hele vriendelijke bezorger noah

Slotboom
16 MĂ€rz 2022
ro
14 MĂ€rz 2022
Sander
14 MĂ€rz 2022

Cheesy’s waren weer heerlijk! Compliment voor bezorger Noah met H!

Jessica
11 MĂ€rz 2022

Keurig op tijd, en de bezorger kwam op de fiets! Zou ik vaker moeten doen! En hij heeft mijn bestelling warm kunnen bezorgen. Ik zou het hem niet na kunnen doen đŸ€Ș

Stefan
10 MĂ€rz 2022

Snelle en sympathieke bezorging door Noah! Satésaus was uitgedroogd helaas.

Van hese
9 MĂ€rz 2022

Helaas ontbrak er een en ander 1patat

Ter
6 MĂ€rz 2022

Top bezorgd weer! Bedankt Mario.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
6 MĂ€rz 2022

Prima

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

CT
6 MĂ€rz 2022

Hamburgers waren dit keer koud, echt heel jammer aangezien wij een 6 burgers hadden besteld. Tevens de berehap satesaus vergeten. Gebeld en die werd na ongeveer 25 minuten gebracht. Niets extra's, voor het wachten of voor het vergeten. Dat vind ik qua service echt schandalig. En helemaal voor een bestelling van bijna €80,00!

Rialda Scholtens
27 Februar 2022

Het was weer erg lekker. Echter was het patat wel behoorlijk zout. We hadden wen snelle bezorging binnen 20 minuten. Erg netjes. Ook wil ik een compliment geven over de bezorger. Dave is een vriendelijke en vrolijke jongen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Schotanus
26 Februar 2022
CT
26 Februar 2022

De bucket patat zat maar 3 kwart vol en de hamburgers waren lauw.

Kappert
26 Februar 2022

Bestelling en bezorging allebei prima

M
25 Februar 2022

Was weer lekker!

Lou
23 Februar 2022

Bestelling kwam snel en compleet aan. Eten was lekker

Nova Mozes
22 Februar 2022

Ik heb op 21-02-2022 een bestelling geplaatst online. Kreeg de keuze uit 2 tijden om mijn bestelling op te halen en toen ik aan kwam op de locatie bleek de zaak al gesloten! Heel slecht dit! En dat terwijl ik online al betaald had.

Daan
22 Februar 2022

Wordt steeds slordiger, bijvoorbeeld vandaag geen rietje voor milkshake (drinkt lastig), laatst geen broodjes bij de bestelde broodjes kroket, steeds van die kleine dingen die het niet waard zijn te bellen/iemand terug te laten komen, maar bij herhaling vervelend worden.

Liane
21 Februar 2022

Dave was suoersnel!!

Moo
20 Februar 2022
Fam park
20 Februar 2022

Wederom alles prima verzorgd, eten goed op temperatuur en vlot bezorgt , petje af voor de bezorgers. Ook deze keer was het noah die nu door de storm met regen langs kwam om te bezorgen. Echt 5 sterren waard.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
20 Februar 2022

Heerlijk en keurig op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Familie van Vuuren
20 Februar 2022

Lekker gegeten. Snelle en fijne bezorging. Dank je wel Dave! Groet.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paula
19 Februar 2022
Jeroen
19 Februar 2022

Goed eten niets mis mee

JK
16 Februar 2022
SB
16 Februar 2022
T. Hijne
13 Februar 2022

Alles weer prima in orde đŸ‘đŸ». Snel en netjes bezorgd door Bobby

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

van de graaf
13 Februar 2022

perfecte bezorging van Dave en het eten was perfect

Jaap schermer
11 Februar 2022

Miste alleen een rietje bij mijn milkshake maar bezorging was snel en warm en lekker bezorgd door Dave

A. Witteveen
11 Februar 2022

Was sneller dan verwacht! Stond op 13.10 maar ontvangen op 12.45 uur geweldige service hoor!

John
11 Februar 2022

Lekker eten , goede en vriendelijke bezorger.

Karakaya
10 Februar 2022

Mooi op tijd en warm en goed zoals altijd

Mario Calma
10 Februar 2022

helaas geen bestelde en betaalde mayonaise, ketchup en uitjes bij de patat mogen ontvangen...jammer hoor!

Loes
9 Februar 2022
Hintzen
8 Februar 2022

Yuri heeft goede bezorging gedaan

g vrickx
8 Februar 2022
Fred
7 Februar 2022

Heerlijk als altijd,en bezord door noah heel erg vriendelijk

M.Bouwes
7 Februar 2022

De bestelling werd snel en keurig netjes door de vriendelijke bezorger afgeleverd.

Anoniem
7 Februar 2022
W de wit
7 Februar 2022
Sander Zuidinga
6 Februar 2022
-
6 Februar 2022
Eric
6 Februar 2022
Fam Park
6 Februar 2022

Wij plaatsen elke zondag een bestelling bij febo en kunnen niets anders doen dan febo te complimenteren. Producten zijn goed bereid en smaken prima, ook de bezorging is snel en in orde. Was nu bezorgt door Noah die het netjes en volgens de huidige regels had afgeleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Angelique
6 Februar 2022

Prima, snelle levering, warm echte Febo kwaliteit dus heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Romy
5 Februar 2022

Snel en warm bezorgd

DVV
5 Februar 2022
Ingrid
4 Februar 2022

Vind alleen die plakband vervelend, zijn zo lang en moeilijk om open te maken

frans@leniefrans.nl
4 Februar 2022
Briina
4 Februar 2022

Hele aardige jongen aan de deur!!!! Snelle service, was weer top!

Antwort von FEBO

Dank u wel voor de beoordeling, blij mee.

J
3 Februar 2022
Antwort von FEBO

Fijn dat alles naar wens was.

Ingrid van Scheppingen
29 Januar 2022

Ze waren 2 bakjes met saus vergeten te bezorgen Nadat ik gebeld had kreeg ik ipv 2 bakjes 2 bakjes gratis erbij Goede service

Yasmin
25 Januar 2022

Al best vaak besteld bij febo, maar vandaag kwam alles koud aan. Om 18.20 uur ontving ik bericht dat de bestelling onderweg was en om 18.43 kwam de bestelling ook. Dat is echt te lang voor frieten en snacks om onderweg te zijn. Volgende keer beter, maar voorlopig bestel ik even niet sorry!

Heitmans
21 Januar 2022

Hamburger koud saté kroket koud

Martin
19 Januar 2022

Moet beter gecontroleerd worden of als bij de bestelling zit

Paul Vester
17 Januar 2022

Me ijs is weer niet gebracht dit al 6 keer gebeurt nu ben ik klaar ermee

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Esther
13 Januar 2022

Top elke keer weer Super snel bezorgd Smaakte weer erg lekker

Jason
12 Januar 2022

Keurig op tijd

S J.A.
9 Januar 2022

De uitjes van het patatje oorlog zaten er niet bij. De bezorger belde 2x en vlak er na nog 1x aan. Hij deed niet vriendelijk ( keek geirriteerd). De vorige bezorger keek bij de 2 bestellingen hier voor heel kwaad. Dat zet ik in deze beoordeling omdat het nu wel vaak ( volgens mij elke keer ) niet prettig gaat tijdens de bezorging. Ik kies mijn afhaalmaaltijden altijd uit daar waar ik goede ervaring met de bezorgers heb. Ik geef geen fooi en vermoed dat deze 2 bezorgers van de Febo dan inwendig koken of zoiets ( zo ziet het er uit).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

S.J.A
9 Januar 2022

1 kroket was verpletterd en 1 kroket getrokken.

Jac Bakker
8 Januar 2022

De burgers waren weer prima van smaak en kwaliteit . Alleen bezorgtijd blijft een lastig puntje. 6 uur voor de deur ipv 6.15 uur, 😄 beter te vroeg dan uren later. Chapeau 👍

Dorien van den Pol
5 Januar 2022

Snel, warm en lekker.

dekker
3 Januar 2022

ik miste 1 frikandel en 1 patat in de bestelling , deze zijn na telefonisch overleg nagebracht

Stph
2 Januar 2021

2,5 uur moeten wachten tot het eten werd bezorgd terwijl er een e-mail wordt gestuurd dat het er binnen een uur is. Dan is het er eindelijk maar is de helft van de bestelling (kroketten) geplet.. erg jammer dit. Voor ons dus zeker de laatste x hier besteld.

Celia Edelenbos
1 Januar 2021

Ik heb een frikandel besteld maar kreeg niet, bloed irritant

Marion
31 Dezember 2021

verbetering punt als er iets zonder saus besteld wordt let dan op en lever dan niet af met saus

Ronald Jager
31 Dezember 2021
Sandra
24 Dezember 2021
Dan
20 Dezember 2021

Twee patat teveel en een kroket te weinig bezorgd
.

Nanda
20 Dezember 2021

Het was een niet goed, patat was zo zout dat we niet verder hebben gegeten en het weg hebben gegooid. Speciaaltjes waren erg lekker. Hamburgers uitgedroogd broodjes, en niet zo lekker als anders. Ik bestel ieder geval niet meer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rob
19 Dezember 2021

Snel en keurig geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Andy
19 Dezember 2021

Zonde van m’n geld. De drie porties patat weggegooid, omdat die zo veel zout bevatten. Tuurlijk kan je ook bestellen zonder zout maar dit was gewoon extreem veel zout. M’n dochter houdt van zoute patat maar zelfs voor haar was het te veel. Echt goor.

Judy
18 Dezember 2021

Niet alles was warm. Erg veel zout en droog

B
18 Dezember 2021

Het zou leuk zijn als de bezorger zijn fooi ook persoonlijk zou ontvangen als ik dit online toevoeg. Maar dit blijkt niet zo te zijn? Dat verbaasde ons enorm.

Van Someren
17 Dezember 2021

Gezien dat het bezorgd wordt is het logisch dat de friet wat slap ik. De snacks waren prima en krokant, tevreden klant!

Dorien van den Pol
16 Dezember 2021

Super snel en lekkerrrr

H
13 Dezember 2021

Prima snacks. Supersnel bezorgd. Erg netjes verpakt. Nog goed op temperatuur. Een aanrader.

Diana
13 Dezember 2021

Eten was niet warm en alles was slecht verpakt lag door elkaar geplet in tas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anoniem
12 Dezember 2021

Eten was goed warm en lekker. Alleen jammer dat er weer geen rietje bij de milkshake zat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Henny van Gerwen
11 Dezember 2021

Bezorging was 20 min later dan verwacht; en 30 min na onderweg melding. Dat kan beter!

Ingrid
10 Dezember 2021
Johan
9 Dezember 2021

Helaas. Je maakt een tas open en komt onderin de tas de hamburgers tegen, plat gewalst door de patat, frikandellen, kaassoufle's kipkrokantjes en bak met saus. Het was wel erg positief dat de hamburgers, in tegenstelling tot sommige andere tenten, goed voorzien was van saus alleen door het feit dat alles geplet was was daardoor het brood klef en sompig geworden. Bovendien was het merendeel van de snacks was nagenoeg koud. Het eten was binnen de aangegeven tijd bezorgd en was compleet.

Renee Stokking
6 Dezember 2021

Snel bezorgd en eten was zelfs heet van temperatuur

Dirk Bussink
6 Dezember 2021

Was heel lekker,maar kon iets warmer.

Luana Pugliese
6 Dezember 2021
Jan
6 Dezember 2021

Op de afgesproken tijd klaar en alles was goed verzorgd, en lekker !!

Michael
5 Dezember 2021

Meer dan 1 uur bezorgtijd (laat dat dan van te voren weten) , maar belangrijker is dat het eten lauw was. Lauwe patat is echt niet lekker en een lauwe frikandel nog minder. Echt heel ontevreden over Febo

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ingrid kuiper
3 Dezember 2021
Martin Ott
1 Dezember 2021

De bestelling klopte niet er was te weinig geleverd 2 kroketten ontbraken en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurde

Mary
29 November 2021

SĂșper snelle bezorging.

Mirjam
29 November 2021

Geweldige verzorging supersnel, ik hou er alleen niet van om fooi via de site te geven!

Esther
29 November 2021

De saté saus was al koud Maar verder top

Lia Schotanus.
27 November 2021

Wat ik heel vervelend vind is dat er altijd iets tekort is.

Mike dittman
27 November 2021

De eerste keer kwam de bezorger aan zonder bestelling de twee keer was het eten koud. Jammer

Erik
27 November 2021

Was lekker, maar besteld om 1915 uur en bezorgd om 2115 uur. Dus zeg zelf maar.

Rd
26 November 2021

Niet best


Tom
25 November 2021

Patat was vandaag te zout. Volgens mij is er iemand uitgeschoten

Ania
19 November 2021

Misschien eerst kijken of alles wat besteld is ook daadwerkelijk in de tas zit. Al 3e keer een incomplete bestelling gehad

Hendriks
7 November 2021

De bamiblokken waren bij bezorging beide kapot in elk 3 of 4 stukken, en de bami zat om de frikandel heen geplakt. Misschien is het handig om de snacks per soort in een zakje te stoppen?

Ingrid
2 November 2021

Miste de rietjes bij de milkshakes

Martin Ott
2 November 2021

Als ik iets bestel wil ik wel alles ontvangen dus ook mijn blikje cola

Dennis
31 Oktober 2021

Ik hebben 2 x besteld via de FEBO app en 2x de dagactie van 2rundvleeskroketten, en dan wordt er maar 1 gebracht. Volgende keer zal ik het extra benadrukken via de opmerking

Wesley
27 Oktober 2021
M.Bernhard
25 Oktober 2021

Het was koud en slap niet te eten! Nooit meer!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vincent
24 Oktober 2021

Lekker, maar kan ietsje warmer... Zeer nette bezorgers !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

W.B.N Dolman
23 Oktober 2021
Klop
18 Oktober 2021

De bestelling was er wel heel erg snel, dat was fijn. Maar de kroketten waren helemaal geplet en 2 speciaaltjes waren ook niet helemaal heel (alsof ze snel in de doos gegooid zijn).

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pronk
9 Oktober 2021

De hamburgers waren koud, 3 blaadjes sla op de grill burger. Zeker niet de grillburger die ik gewend ben van de FEBO. De patat was nat
 met een ziek kindje geen tijd en zin gehad om te bellen maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

Vinny
8 Oktober 2021

Lekkere snacks en zeer snelle en nette bezorgers. TOPPIE

Sandy
4 Oktober 2021

M'n kroketten waren platgedrukt/zaten in elkaar. Er was niet eens een halve heel. Het grootste deel wat heel was, was 1/4 van de korst.

Sevil Bastimar
4 Oktober 2021

Erg tevreden snel bezorgd eten was warm!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paula
3 Oktober 2021
Renee Stokking
28 September 2021

Eten kwam 1/2 u te vroeg en hamburger was koud sla en saus zaten in verpakking ipv op burger berehap en speciaaltjes ook niet warm

Claudia
25 September 2021

Ik had voor 6 uur besteld. De patat werd om kwart voor 6 bezorgd. Beetje jammer, dit kwam niet uit met de planning. Zodoende de patat in de oven opnieuw moeten opwarmen.

Loes
21 September 2021

Patat niet goed gebakken en niet meer warm bij bezorging. Een uur wachttijd tot bezorging en dan ook nog 10 min later komen.

Henk verdam
20 September 2021

Patat was slap en sommige niet gaar Bamischijf aan alle kanten opengebarsten en op sommige plaatsen verbrand bij de berehap sommige stukken gehakt hadden grauwe kleur Hebben eerder betere kwaliteit gehad

Paula
20 September 2021
Hans
13 September 2021
Joke
13 September 2021

Weer de friet veel te zout

Lies
2 September 2021

Prima eten alleen in plaats van patatje oorlog en patat met saté, twee keer patat met saté gekregen. Verder moest ik 10 minuten langer wachten op mijn bestelling.

Jade b
29 August 2021

Wenstijd 18:00, en ze stonden top om 17:55 voor de deur. Eten lekker warm en de hele bestelling was compleet. Erg lekker gegeten! Zelfs de ijsjes en milkshakes waren nog lekker koud. Bedanktâ˜ș

Danielle
22 August 2021

Patat was niet heel warm en niet knapperig. 1 kroket was niet meegezorgd na een belletje werd deze binnen 15 min na bezorgd met nog een extra beker ijs. Netjes oplost

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

SH
20 August 2021

Hamburgers waren per 2 in een zakje gedaan, 1-tje daardoor geplet. Kroket was koud en ook geplet. Niet wat we gewend zijn van FEBO


Peet
20 August 2021
Albert
16 August 2021

Ze waren de milkshake vergeten,maar werd super snel na geleverd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Renee Stokking
13 August 2021

Op tijd bezorgd en eten was zelfs heet van temperatuur

Harm
11 August 2021

Ik wil graag weten hoe de fooi via de digitale bestelling is geregeld. Ik hoor vd koerier dat dat niet rechtstreeks naar hun toegaat.

Martin
10 August 2021

Was heerlijk

Sandra Brittan
3 August 2021

Site erg onduidelijk om te bestellen. 3 bakjes satesaus besteld en betaald en maar 1 gekregen. Patat erg zout en meelderig. Jammer!

Vincent
1 August 2021

Bij de vorige bezorging was mijn milkshake tijdens de bezorging omgevallen. De bezorger zei dat ik even kon bellen, dan kreeg ik een nieuwe, maar dan zou me eten reeds afgekoeld zijn. Maar nu vandaag weer een bestelling geplaatst en kreeg ik er gratis een extra milkshake EN een ijsje bij. Vond ik zo netjes... Dank ! En het was allemaal weer erg lekker !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Danielle
1 August 2021
Bas
27 Juli 2021

Supersnel bezorgd.

Roos
27 Juli 2021

Bestelling werd goed warm gehouden en was heerlijk.

Vincent
23 Juli 2021

Ik had een halve milkshake.... Heel lekker, maar was tijdens vervoer half leeg gelopen... de bezorger zei dat ik maar even moest bellen dan kreeg ik wel een nieuwe, maar dan is je eten al op he...

van zalen
23 Juli 2021
Jacq
21 Juli 2021
Willem
18 Juli 2021

Regelmatig besteld ,altijd goed .op tijd bezorgd ,goed bezig mensen .erg tevreden